piątek, 12 września 2014

DRIVER NR 22

Dziś mam ochotę napisać dłuższego posta. Dlaczego? a to dlatego, że nie macie pojęcia jak bardzo jestem z siebie dumna. Rok 2014 jest dla mnie mega łaskawy i pełen niespodzianek (oby tak dalej).
W ostatnim numerze Drivera, możecie przeczytać mój artykuł z czerwcowej imprezy w Finowfurcie. Zdjęcie jako plakat również mojego autorstwa. Zapraszam do zakupu!
Jakby tego było mało, dwa dni temu otrzymałam bardzo interesującą propozycję...na razie nic nie zdradzę aby nie zapeszyć ale jeśli wypali, na pewno będzie się czym chwalić.
Motto na dziś:

"Rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować".

Miłego weekendu.




1 komentarz:

  1. Łatwo nie było, ale w końcu, w dużej księgarni, się udało nabyć!
    Bardzo mi się artykuł podobał, choć pada w nim parę niepokojących zdań np..o rosnącej cenie wjazdu...aj
    Czekam na kolejne relacje!:)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentuj...nie obrażaj!