niedziela, 18 stycznia 2015

STRONA WWW - WILD AND FREE PHOTOGRAPHY

Stało się...
W końcu nazwa została zatwierdzona. Wild and Free Photography, z tą nazwą mam zamiar związać się na stałe. Oczywiście znajdą się tacy, co to skrytykują. Jednak przez ostatnie lata nauczyłam się, że to moje życie i to ja o nim decyduję. Tak więc hejetrom już dziękuję.

Strona Wild and Free Photography nadal w budowie, jednak już dziś zapraszam was do zaglądania, ponieważ już niedługo zacznie oficjalnie działać.

Tak jak już wcześniej pisałam, fotografia motocyklowa będzie na pierwszym miejscu. Dodatkowo dochodzą sesje tematyczne, ciążowe i jeśli w końcu ktoś się skusi, to sesje ślubne i plenerowe.

Niech wieść się nieeeeeeesie.


Na bieżąco możecie mnie śledzić na Facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiało komentuj...nie obrażaj!